Jorå satteee...

Livet flyter väl på. Jag ligger i en liten dispyt med en nära vän men det ska väl ge sig så småningom. Har lite fullt upp just nu så jag orkar liksom inte med barnsligheter, men vi kommer att komma ur det här också som allting annat för det gör vi ju alltid. Fast det känns ju lite trist ändå måste jag säga. Men men, ibland blir det såhär, det är väl något i hennes liv som hon tycker känns jobbigt och då tas det med lätthet ut på mig för hon vet att jag pallar liksom.

I övrigt så känns livet ganska fantastiskt ändå, jag lever lite uppe på ett moln just nu men jag är hela tiden ner till helvetet för att liksom kolla att det fortfarande är hett där...och det ÄR det!! Snart kommer livet och jag att vara i balans igen, det känns skönt att veta.

Håller på med min c-uppsats för fullt, det går väldigt trögt just nu men det ska gå tamejfan!!

Nej nu ska jag till den där jävla tandläkaren,fy så dåligt jag mår över det! Ångestnivån ligger i taket, fan att man ska behöva vara tandvårdsrädd! Men jag ska gå dit och inte ställa in nå mer!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0