Lycklig, arg, glad, sur, snäll, elak, förbannad...OMG!!

Ja vad säger man, mitt humör är helt galet just nu! Jag skrattar och gråter om vart annat, stressen tar ut sin rätt på mig! Jag går från galet förbannad till fjantigt glad på en hundradels sekund! Ibland är det märkligt att vara jag ;P Undrar hur det är att leva med mig...det är säker helt underbart!! =D Eller inte :P

Jag har tänkt på en sak, varför är det så svårt att sitta still? Jag tänker då främst på LIA! Hon ålar sig nerför soffan för att i nästa stund hoppa på dammsugarslangen och när jag gör henne uppmärksam på hennes märkliga beteende blir hon själv förvånad då hon inte ens märkt att hon flyttat sig från soffan. Hur kan man undgå att märka att man gått från en stillsam sittande ställning till en ålande och sedan hoppande ställning??!! Det övergår mitt förstånd! Men det är roligt också, jag har då en härlig unge! Hahaha <3<3<3

Puss och Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0