Hemtenta

Ja just nu sitter jag med min första hemtenta. Vi har på oss från igår klockan 16.00 till imorgon klockan 24.00....
Två vetenskapliga artiklar är det som ska granskas och jag är snart klar med den första, fem A4 sidor blir den på iallafall så får vi se hur mycket skrivet det blir på den andra. Jag känner mig lite orolig eftersom de som ligger en termin före mig bara hade 35% som blev godkända, men jag hoppas att det ska gå vägen och att jag klarar den. Sitter just nu själv i skolan, tidigare var Matilda och Sara här med mig men de har tyvärr gått hem så nu sitter jag här med spökena =/ Kan också tala om att båda artiklarna är på ENGELSKA, den ena är på 8 sidor och den andra på 13...kursboken är även den på engelska och handlar enbart om forskning! Inte är det roligt inte, riktigt svår engelska är det också och jag är ändå bra på engelska...var tvungen att tillägga det bara kände jag!

Längtar efter en normal vardag känner jag, jag vill vara fri att göra vad jag vill när skolan är slut för dagen men det är alltid nått i skolväg som måste göras. Jag tycker det ska bli så skönt när skolan är över och jag får börja jobba för även om det kommer bli stressigt och ovant så kommer det betyda att när jag går hem för dagen så går jag hem för dagen och har inte en massa plugg att göra!! Nej nu får den här pausen vara över, nu är det bara att återvända till tentan. Ha det bra alla!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0