Örebro och bajsletande =)

Hello everyhopa!!

I helgen var jag, Matz och Lia i Örebro och hälsade på bästa pappa och fina syster <3
Det var hur mysigt och välbehövligt som helst! Ny energi, JA TACK! Det var precis det jag behövde =)


Idag var jag hemma med Lia, vi drog till stan och käka lunch med mamma sen satte vi oss på en buss mot Sätra och åkte så långt vi kunde bara för att. När vi klivit av och gått omkring ett tag träffade vi en jättemysig katt =)
Sedan fortsatte vi upp i skogen och väl där började vi leka detektiver. Vi hittade kanin-bajs så vi följde spåret, sen hittade vi hund-bajs så då följde vi det spåret. Efter ett tag hittade vi halvätna kottar så då letade vi efter ekorrar. Efter en stund hittade Lia björn-bajs (hon påstod det iallafall :P). Sedan hittade Lia en tidning i ett dike som hon skulle ha men då brakade hon igenom den sylvassa snön och fastna med sin stövel, jag skulle hjälpa henne loss och då fastnade jag också, jag tror det tog minst tio minuter för oss att komma loss!! Där satt hon i snön utan sko medan jag låg i diket och skar upp händerna på snön! Efter den incidenten bestämde vi oss för att åka hem, kalla och blöta klev vi på bussen och åkte mot Sörby. Nu är vi kalla och blöta men nöjda och glada =D


By the way, det blåser som SATAN här i Gävle idag!!


Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Papi

Hahaha vilken underbar historia - du är en god mor! Kramar

2011-03-25 @ 07:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0