OMG!

Oh My Gooood! Jag är så trött! Jag behöver energi! Jag behöver komma bort, jag brukar sällan känna såhär men jag behöver verkligen komma bort NU!!

Nu har jag lagt om kosten lite grann och det funkar bra. Jag har varit ganska duktig på att äta regelbundet men det känns jobbigt ibland. Just nu är jag så trött så jag vill bara äta godis men jag vet att jag bara blir tröttare och slöare av det så jag får låta bli.

Träningen går bra, tre gånger i veckan är jag på gymmet och ibland går jag på något pass också för omväxlingens skull =) Jag tycker verkligen att det är roligt att träna och jag är förvånad över att jag hållt i det så länge men jag är övertygad om att för varje dag som går så blir detta mer och mer ett sätt att leva och det är ju det jag vill!

Nu ska jag lägga mig på soffan en stund, imorgon blir det gymmet med syster yster!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Papi

Heja Dig! Keep Up!



Kramizar

2011-03-15 @ 06:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0