Kryssning

Söndag till måndag var jag på kryssning med Matz och 5 av hans taxikollegor...Fan så roligt det var! Massa galenskaper och så mycket skratt att jag fortfarande har träningsvärk i magen, men det var det absolut värt!

Tyvärr har jag inga bilder då jag helt glömde av att fota, men jag har bilderna i huvudet istället :P


För övrigt så tror jag att jag spyr på skolan men jag kämpar på, det är mindre än 300 dagar kvar till studenten och det ger mig lite hopp =)

Jag får tillbaka på skatten, inte mycket men hellre det än att tvingas betala tillbaka =)
Lia har fått besked om att hon får börja på Sörby vilket gör mig mycket nöjd =)
Matz har fått brev från polisen att han ska få delta i uttagningen, jag tror verkligen att han kommer lyckas komma in och det känns så himla kul och bra =)

Slutligen så är jag glad över att jag fick högsta betyg på min individuella uppgift, jag har fan fått högsta betyg på nästan alla skriftliga uppgifter under de här 2½ åren =D Yaaay me!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0