Glädje =)

Idag är jag glad =)
Det blev ingen träning med syrran pga att hon bränt sig när hon solat så istället tog vi en lång promenad! Vi gick ner på stan och kollade i affärer och det var roligt, det var länge sen vi bara umgicks hon och jag =)

Matz har nu lämnt in ansökan till polishögskolan så nu är det bara at vänta och hoppas!!!

Jag är trött på mitt hår, det är tråkigt och halvlångt och jävligt! Jag vill göra något nytt men jag vet inte riktigt vad, jag vet inte om jag vågar heller...jag brukar inte vara feg men ibland så blir jag det iallafall :P

Jag hade lite tråkigt ikväll så då började jag greja med det och jag provade något nytt (och lite vågat), jag blev ganska nöjd om jag får säga det själv så jag tänkte bjuda på några bilder:



Vad tycker ni?
Jag vet att jag ser lite sur ut på bilderna men det ska vara så, ju mer attityd man har dessto bätre ;P Hahahaha XD

Hur som helst så mår jag riktigt bra just nu, jag har en massa energi och det känns så skönt! Det verkar också som om våren är på väg och det ger ju en hopp om livet om något =)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Murray

jättesnygg! :D

2011-03-16 @ 06:39:47
URL: http://murray.myshowroom.se
Postat av: Anonym

fint hår! :)

2011-03-16 @ 07:42:54
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0