SOMMARLOV!!

Nu har jag ÄNTLIGEN sommarlov och jag kan inte fatta det!! SISTA tentan NÅGONSIN i min sjuksköterskeutbildning gjordes igår och jag tror jag klarade den! Nu har jag inga fler tentor utan bara c-uppsats och praktik kvar nästa termin och sen är det slut!! Lite sorg i hjärtat har jag nog ändå för jag kommer liksom aldrig mer sitta och gråta, skratta och fisa tillsammans med Sara och Matilda (ibland Emilie) i ett mellanrum i skolan inför en tenta...jag har ju gjort det så många gånger men kommer liksom inte att göra det nå mer =/
Men samtidigt så betyder ju det att när vi väl träffas så kommer vi BARA att ha kul och förhoppningsvis kommer vi slippa gråten och ångesten :D


Nu ska jag ta med Matz och Lia och åka och bada...livet är UNDERBART!!


Puss och Kram


P.S. Min sårade vän mår bra och vi är vänner och ALLT är som förr!! Jag har fortfarande lite svårt men det får jag fanimej ta!! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0