Regn, men det gör ingenting!

Det har duggregnat hela dagen, men det gör faktiskt inte så mycket! Lia och jag har varit ute på fotbollsplanen och spelat bockia och sedan cyklade vi till affären. Det är så roligt nu när man kan ut och cykla med henne! Vi cyklade till mormor och morfar efter affären, vi fikade och pratade och jag fick ett par nya byxor utav mormor (<3)! Jag gillar verkligen att vara där med Lia, allt känns så kravlöst på något sätt, man behöver liksom inte hålla på och städa och greja utan man kan bara vara!! Det är en glädje att få vara kring Lia, hon är så himla underbar så det är inte ens sant!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Nä nu ska jag göra i ordning lite för snart kommer det folk och hämtar de förbannade kattungarna!! Trevlig helg på er!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0