Men allvarligt!

Va fan hände??!!! Igår gick Lia sin SISTA dag på dagis!!? Och idag gjorde hon sin FÖRSTA dag på Fritids!! Herregud, jag fattar ingenting!! Fröken tyckte iallafall att Lia var en framåt och härlig unge och hon blev överraskad över att Lia kan läsa och skriva så bra...hon sa att det inte var så vanligt och att de har beställt special böcker i svenska utifall det finns några barn som ligger lite före och det är tydligen barn som Lia som hon menar..En mycket stolt mamma är jag =D Alla föräldrar gillar att få höra sådana saker om sina barn tror jag =D
Det blev bara en snabbvisit på Fritids idag, på måndag ska hon börja på riktigt!!

Jaha och idag/kväll blir det till att jobba på BB för mig, ska bli kul nu faktiskt för jag har längtat. Tänk va underbart att man kan få längta till sitt jobb!

Ha en fin helg allihopa för det ska jag ha!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0