Ilska!

Jag är så jävla förbannad!! Lia har ju börjat på fritids nu och under sommaren så är det en massa sammanslagningar och av den anledningen så går hon i Andersberg just nu men kommer tillbaka till Sörby vecka 31. Hur som helst så cyklade Lia och jag dit igår och när Matz sen kom för att hämta henne hade fröknarna glömt kvar hennes cykelnyckel och hjälm i matsalen och den var låst så vi blev tvingade att ha kvar cykeln över natten. Matz och jag var lite oroliga över att behöva lämna kvar den där då det ofta händer en massa skit därborta, men vi tänkte att en enda natt ska den nog få stå i fred...så FAN heller att den fick!! När Matz och Lia kom dit i morse hade de slitit upp låset och förstört framhjulet, Lia blev så ledsen! Va fan är det med folk egentligen??!!!! Låt (framförallt) BARNS grejer var i fred!!! Jag är så jävla skitförbannad på de jävla idioterna som gjorde det så jag vet inte vart fan jag ska ta vägen!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0