Ibland blir det bra...

Kanske har jag världens bästa sommar framför mig! Jag ska ju som sagt jobba som barnsköterska på BB här i Gävle, dock fick jag inte så mycket jobb som jag hade tänkt mig... Om vi ska klara sommaren rent ekonomiskt behöver jag jobba mer så jag tog chansen och kontaktade en tjej som arbetar som gruppledare på mitt gamla jobb och frågade henne om hon var intresserad av att ha mig där igen men då bara som extring. Hon blev jätteglad och sa att det skulle gå bra, men problemet är att jag inte vill jobba som undersköterska utan jag vill helst jobba som sjuksköterska.

När man går femte terminen, som jag gör nu, får man jobba som sjuksköterska på dispens vilket innebär att jag jobbar som sjuksköterska fast jag måste ha en ordinarie sjuksköterska som godkänner vissa saker som jag gör. Man får inte jobba som sjuksköterska på sjukhuset men det får man göra inom äldreomsorgen vilket detta är. Jag fick då numret till en annan kvinna som hade hand om dessa anställningar och hon blev jätteglad att jag ringde och tydligen så behövdes det en massa extra sjuksköterskevikarier så förmodligen får jag jobba som det också!! Herregud, om jag lyckas ro det här i hamn så får ju jag det hur bra som helst! Jag får då jobba på BB (vilket jag verkligen vill och är galet glad över att jag får) plus att jag får jobba som SJUKSKÖTESKA på riktigt!! Gaaaah va glad jag är!!!


Puss och SUPERKRAM!!

Kommentarer
Postat av: Papi

Good for you å GRATTIS! Du lyckas med många saker nu...

Kramizar

2011-04-15 @ 07:32:43
Postat av: Carina

Jag är så glad för din skull Sandra.

Jag bli bara såååå glad.

Kraaaaaam <3 <3 <3



Vill bara skrika för jag tycker det är sååå kul....

2011-04-15 @ 08:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0