Frilla

Ja jag har gjort det, jag har klippt mig! Jag är supernöjd! Har velat gjort en sidecut (man rakar då håret på ena sidan) huuuuuuuur länge som helst och nu tog jag mod till mig =) Jag lägger upp lite bilder men ifall det inte syns så bra så vill jag förtydliga att det är ganska kort och uppklippt i bak som sedan sluttar framåt, på höger sida har frisörskan rakat så det finns typ inge hår fören man kommer bakom örat (haha va kul det lät). Känns superbra och tycker faktiskt att jag passar i kort hår =)

Jag har inte uppdaterat något om min träning heller på ett tag men just nu har jag tappat 8.1 kilo...jag har haft en låååång svacka men nu är jag tillbaka på banan igen och tränar tre gånger i veckan =) Carro hämtar upp mig klockan 06.45 på måndagar, onsdagar och fredagar och sen kör vi så det ryker! Känns väldigt bra eftersom jag tar tiden på morgonen och sen har jag hela dagen kvar och kan lugnt umgås med familjen på kvällarna istället för att stressa till träningen och känna att jag försummar min familj!

Här kommer bilderna på frillan:
Coola brillor va papi? ;P




Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Murray

ofan vad sjuuuuuuuuuuuuukt snygg du är!!

2011-05-01 @ 10:39:08
URL: http://deafmurray.blogg.se/
Postat av: Papi

Ja du har sååå coola brillor ;)

Kramar

2011-05-03 @ 07:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0