Award

Jag har fått en award av Sara idag!! Kul, kul =D

Titta så fin den är =)



Awarden går till på följande vis:
-Kopiera awardbilden till bloggen för att visa att man fått den.
-Tacka och länka till den man fått den av.
-Nominera sju andra bloggare och länka till dem.
-Berätta sju intressanta saker om dig själv.


Jag läser i pricip bara Saras blogg så det är den enda jag tänker nominera och hon har ju redan en, men jag kan berätta sju "intressanta" saker om mig iallafall ;P

1. Jag läser till sjuksköterska med framtidsplaner på att bli barnmorska.
2. Jag har en del konstiga fobier, bla mot skjort/blus-knappar och tuggummi!
3. Jag älskar historia, speciellt 1700-talets historia.
4. Jag tycker om att skriva, skulle gärna skriva en bok i framtiden.
5. Jag kan teckenspråk (inte lika bra som förr) då min syster är hörselskadad.
6. Jag är galet förtjust i att diskutera om ALLT!!
7. Jag ser på alla program som handlar om "förr i tiden", jag älskar svartvita filmer, dokumentärer som handlar om vården (tex. Sjukhuset, Barnmorskorna och Livet på BB) och naturprogram. DET är underhållning det!! =D




Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0