Lista

Jag gör den där listan jag med!


SENASTE:

Dryck: Vatten, älskar vatten!
Telefonsamtalet: Matz
SMS: Natta (syster).
Sång du lyssnade på: Regina Spektor-Samson <3<3<3
Gången du grät: Igår, gråter jämt! Lia säger att jag är en "mästare på att gråta" <3<3<3

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Absolut inte! You get one chance and one chance only!!
Har någon varit otrogen mot dig: Japp...
Varit kär: Ja! Massor av gånger =)
Förlorat någon speciell person: Ja, gammelmormor var en storfavorit! <3
Varit deprimerad: Nja, gränsfall.
Varit så trött att du somnat sittandes: Ja, det har hänt ett par gånger =)


I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Nej faktiskt inte.
Fått ditt hjärta krossat: Flera gånger, dock inte av Matz (bara så ni vet).
Skrattat så att du har börjat gråta: Ja, senast idag...det händer faktiskt mig ofta!
Insett vilka som är dina äkta vänner: Jag vet redan det!!
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja, flera gånger...men jag är ju knappast förvånad ;)
Kysst en kompis: Näe.

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Alla, varför skulle jag ha folk jag inte känner där?
Hur många barn vill du ha: Ingen aning...
Har du några husdjur: Två katter och 5 miljoner loppor ;P
Vill du ändra ditt namn: Nä nu är jag nöjd!
Vad gjorde du under din födelsedag: Grät...jag gjorde faktiskt det...fast jag hade trevligt också =)
Vilken tid vaknade du idag: 06.40.
Vad gjorde du igår runt midnat: Somnade ifrån tv:n...som vanligt =).
Någonting som du längtar till: Ja!
Senaste gången du träffade din pappa: I augusti, men på fredag kommer han hit igen och då blir det kul =)
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Jag vill bli mer närvarande!
Vad gör dig irriterad just nu: Att det är stökigt i mitt sovrum, hatar sånt!!
Vad är ditt namn: Zandra!
Stjärntecken: Jungfru!!!
Grundskola: Björke och Stigslund.
Gymnasie: Polhem: Barn och fritid, IV, TPP, IV sen hoppade jag av...några år senare fick jag gymnasiekompetensen via Folkhögskola.
Högskola: Sjuksköterskeprogrammet på HIG.
Hårfärg: Black!
Längd: 157,5 cm (den där halva centimetern är vääääldigt viktig förstår ni ;P).
Piercings: Näsa, tunga och öron.

DIN FÖRSTA:
Husdjur: En newfoundland vid namn Emma.
Förälskelse: Marcus L...detta var på dagis förstås =)
Alkohol du drack: Öl.

HAR DU NÅGONSIN:
Krossat någons hjärta:
Ja.
Har du blivit arresterad: Nej, inte än ;P
Dissat någon: Jo då det har hänt även det.
Gillat din killkompis (mer än som vän): Har jag säkert...minns inte så noga.

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång:
Japp, Emil och hans lillebror...jag var typ 8 år då så det räknas nog inte ;)
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja absolut.
Vad kan du verkligen inte leva utan: Lia!!
Vad vet inte så många om dig: Mina underliga fobier mot knappar och tuggummi! Blää =(
Har du snott listan: Japp, och inte skäms jag för det inte!!

 

 

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Papi

Ja idag åker vi till Gävle å det ska bli så kul! Å jag har längtat efter er ska ni veta!



Kramar

2010-11-05 @ 07:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0