Usch fy och blääääääää

Jag blir så arg på mig själv ibland när jag tänker på hur dålig jag är på att blogga! Det är ju inte ens så svårt att hålla i...men men, bortförklaringar har jag iallafall så det står härliga till ;P

Nu för tiden läser Lia faktiskt ganska bra!! Hon håller även på med engelska dataspel och kan prata en del engelska nu vilket är superkul =)

Hon grejar och har sig med dessa bokstäver så att jag bli alldeles galen ibland, hon är väldigt vetgirig och frågar om ALLT!! Hon blir nog en professor eller något när hon blir stor =)

Själv har jag det bra =) Tentorna flyter på och jag har bara läkemedelsräkningen att omtentera så det är jag nöjd med =)


Nej nu ska jag hoppa i säng!

God Natt och Puss och Kram // Zandra

Kommentarer
Postat av: Staffan

Hej vännen! Vad kul att höra att du läser till ssk! Det kommer säkert passa dig. Du är ju så gullig. Härligt att höra att Lia mår bra också och om hon är vetgirig är det nog inte omöjligt att hon blir professor. :) Ha det bra nu sötnos! Kram på dig!

2010-03-26 @ 07:55:50
URL: http://staffansliv.blogg.se/
Postat av: LindaA

Uppdatering tack! :P

2010-03-28 @ 06:05:57
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0