L......

Varför vill jag äta något så fort jag har tråkigt? Jag är liksom inte hungrig, jag har bara inget att göra....blir väldigt irriterad på detta beteende faktiskt! Men jag dricker vatten och låtsas som om det regnar....

Jag har äntligen kommit igång och börjat träna 2 gånger i veckan! Jag gymmar och tycker till och med att det är roligt =)

Jag tycker att det går bra och det har givit lite resultat, men jag har ingen lust att dela med mig om hur pass mycket resultat det givit än...

Jag startade iallafall processen att försöka ändra mina kostvanor den 26:e maj men jag började inte träna fören den 9::e juni...så ser det ut iallafall.

Jag mår bra och jag har kul =D


Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0