Tidningen

Idag var jag, Matz och Lia med i tidningen! Det var ett uppslag på 2 sidor, inte trodde jag att det skulle bli så stort. Som vanligt så stämmer inte det jag och Matz sa överräns med det som skrevs. Det stod tex att jag och pappa upptäckte vår gemensamma kärlek till att fotografera blommor när vi var i Tunisien, riktigt så sa jag inte, jag sa att vi hittade en gemensam fascination för gamla ruiner och historia. Jag fick inspiration från bilderna jag tog i Tunisien till tatueringen! Men men, det får väl duga med de de skrev =)

Till er som inte har arbetarbladet lägger jag upp länken. Tryck HÄR!


Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kul! Å linsluseriet har du väl efter mig ;)

2010-01-19 @ 14:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0