Mitt val

Idag känns livet så jävla bra!! Jag har fått höra av en nära vän att man kan välja hur dagen/livet ska vara beroende på sin inställning till det! Jag tyckte att det lät väldigt bra och bestämde mig för att prova. Under en tid så har jag känt mig lättirriterad, sur och trött utan någon egentlig anledning. Så nu har jag bestämt mig för att försöka sluta störa mig på människor i min omgivning, deras val och hur de lever sitt liv och istället försöka fokusera på det positiva i livet! Jag väljer att ta åt mig av det positiva istället för det negativa, jag väljer att istället för att försöka ändra en männsika så ska jag istället ändra min attityd gentemot denna person, jag väljer vilka fajter jag ska ta och vilka jag kan lämna över åt andra eller fullkomligt strunta i och jag väljer att vara en glad, positiv och kärleksfull mamma, syster, fru, vän och medmänniska!!!Tro vad ni vill men det funkar faktiskt!


Jag älskar mitt liv, min familj och mina vänner och det finns ingenting som får mig attt må så bra som ni får!!
Tack för att ni allihopa finns och sätter en guldkant på mitt liv!!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Bruna Carro.

det e sååååååååååååå väldigt sant. Livet blir så mycket lättare om man väljer att vara glad och lycklig.

2010-04-22 @ 00:12:06
Postat av: Carina

Så sant, så sant!

2010-04-22 @ 11:28:49
Postat av: Katrin

åh jag önskar jag kunde vara lika glad och positiv som du =)

2010-04-22 @ 18:11:29
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0