26/4-10

Idag fyller min älskade lilla goding 5 år!! Grattis till dig mitt lilla hjärta, du är det bästa som finns och jag älskar dig mer än livet självt!!!

Dagen till ära bakade jag en Hello Kitty tårta och gissa om hon blev glad =D Först färgade jag en del av marsipanen till rosa medan jag sparde en del som skulle förbli vit. Jag gjorde ögon och morrhår utav mörk choklad som jag smälte och droppade ut på ett bakplåtspapper, nosen gjorde jag av marsipan som jag färgat gul och rosetten gjorde jag utav rosa marsipan som blivit över =)

Hon fick en heeeeel massa paket och ungen var så glad och lycklig att hon gick till sängs halvt medvetslös!!
Min syster Carro fyller också år idag, grattis till dig hjärtat!!

Jag bjuder på två små bilder också! (Klicka på dem så blir de större)







Kommentarer
Postat av: Katrin

Grattis i efterskott till dom =)

2010-04-27 @ 08:01:46
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0