Vidrigt

Idag har jag varit med om det vidrigaste jag någonsin sett, INGEN skulle kunna förstå hur det känns om man inte själv har sett det. Pga sekretesslagen så får jag nog inte berätta, men jag mår INTE bra just nu....trodde inte att det fanns någonting som kunde få mig att känna den här känslan, det är en känsla som jag ALDRIG har kännt förr, det är nog inte så många som varit med om det jag var med om heller så det finns nog inte något bra ord att beskriva känslan med. Men en sak kan jag säga iallafall är att idag vid lunchtid så förändrades jag, jag kan inte riktigt beskriva hur, men jag VET att jag ALDRIG kommer bli densamme igen, på gott och ont.



Kommentarer
Postat av: carina

Det låter otäckt.. Kraaam kraaam Carina

2009-09-09 @ 19:13:32
Postat av: Anonym

men glömmer med tiden,men man kan känna så

2009-09-12 @ 10:56:08
Postat av: Cattiz

Du vet att man kan berätta utan att nämna vart det hände,vem det drabbade och såna saker :)

2009-09-13 @ 11:23:25
Postat av: Sara Mälby

Tack. :) Ta hand om er också! Puss puss

2009-09-13 @ 12:32:53
URL: http://saramg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0