ja vad säger man...

Min lillasyster Natalie ligger på sjukhus och har gjort det i två dagar nu =/ Hon har fruktansvärda magkrämper och man vet inte riktigt vad det är, hon får morfin just nu....mina tankar är hos henne idag och jag hoppas de luskar ut vad det är snart så att hon blir behandlad! Puss min fina <3



Det är mycket som händer och jag känner att jag varken har tid eller lust att blogga. Det känns mest omständigt...jag har liksom fullt upp med att leva mitt liv...men ibland får jag ju lust och då gör jag det ju självklart =) För övrigt så tycker jag att det går rätt bra i skolan, känner mig lite smått skoltrött...inte på själva skolan egentligen utan jag är trött i övrigt. Det jag i princip gör nu för tiden är att sova och umgås med familjen..det blir inget annat, jag skulle behöva städa ur Lias leksaker eftersom det förmodligen kommer komma hur mycket mer som helst till jul, jag vill rensa garderoberna och flytta det mesta av mina kläder till en byrå men då måste jag säda ur byrån och det känns så drygt...jag är VÄLDIGT lat just nu, fast jag vill inte vara lat men det finns liksom inga krafter till någonting! Usch vad trött jag blir, jag vill bli mig själv igen nu. Jag ska nog prova att äta lite rosenrot jag med, det är några i min omkrets som gör det såhär på hösten och jag undrar om jag inte ska hänga på...jag känner mig ju faktiskt lite låg vid den här tiden och det kanske skulle vara bra, jag vill ju få tillbaka min energi så att saker och ting blir gjort! Ja nu bestämmer jag mig för att gå och ta en...jag hör av mig om det gav något resultat =)

Nu ska vi göra frukost på sängen åt Matz, det är ju farsdag idag och han har jobbat natt så han får frukost nu =)

Puss och Kram

P.S Min papi är den bästa =) Puss puss pappa <3


Kommentarer
Postat av: Bruna Carro

Stackars lilla Natta. Hoppas dom kommer på vad det e för fel snart!!

2009-11-08 @ 16:00:19
Postat av: Pappa

Tack tack jag älskar dig

2009-11-11 @ 09:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0