Onsdag

Igår var det ju kalas hemma hos Trude och gissa om Lia hade kul!! Åh vi hade också trevligt Matz och jag. Men det är ju lite nervöst att komma hem till någon man inte känner, i det här fallet Trudes pappa, men han var så trevlig och vi är väl ändå ganska sociala och pratiga vi också så det blev bra...vi stannade faktiskt i hela två timmar =)

Trudes pappa är ju kroppsbyggare så han hade många såna kompisar där...jag kan ju tala om att det inte var särskilt spännande att äta tårta inför dem ;P hahaha, men de var jordnära iallafall och trevliga men oj så mycket muskler!! Det ser lite läskigt ut tycker jag, det jag INTE gillar är när kvinnor har muskler...det ser faktiskt ganska motbjudande ut, ni vet såna där kvinnor som har magmuskler och armmuskler som syns...nej tvi vale.

Och det värsta jag vet är "snoppmuskler" ni vet när man ser musklerna så tydligt vi byxkanten att man blir övertygad om att det snart kommer att komma en snopp! En artist som jag älskar, nämligen Pink, har ju så...hon måste ha den fulaste kroppen ever!! Jag tycker att kvinnor som Beyonce och Jordin Sparks är praktexemplar på vackra kroppstyper!!
Men men,över till kalaset igen =)

Ljudnivån var ju ganska hög kan jag säga =) men flickorna hade superkul! Det var faktiskt bara Lia som var bjuden från dagis sen var det några andra barn som kom med Trudes pappas kompisar. Tyvärr la min kamera av efter första kortet, så Matz fick ta med sin mobil men de korten har jag inte fått än så ni får nöja er med ett kort =)

Finaste-Lia och Trude-Sötnos =)


Måste bara få visa en del andra kort också!
Jag har köpt en mini-häftapparat, kolla så söt den är =)


Ett fint kort på Carro som jag hittade =)


Min fina Cosmopolitan som Carro gjorde åt mig hemma hos sin mamma (goood var den också)


Nu ska jag plugga igen.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: natta

tack ska du ha :)

ja det stämmer jag gör dessa själv ;)

säg till om du vill beställa!

puss

2009-03-18 @ 12:06:16
URL: http://natalies.se
Postat av: Maria

Du har fått en utmärkelse av mig i min blogg=)

2009-03-20 @ 13:59:34
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Maria

såå lite så söta du..=)

händer ikväll då?

Kram

2009-03-20 @ 18:15:36
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0