Mitt sjuka barn =(

I lördags drog Matz, jag och Lia ner på stan för att springa några ärenden men också för att Lia skulle få sin första klippning hos frisören, annars har jag varit den som klippt henne men hon sitter INTE still så jag vill inge mer nu så då får nån annan ta över =) Lia tyckte att det var spännande iallafall och fin blev hon.

Före:


Efter =)


Natten till söndagen blev Lia magsjuk igen och kräktes som satan =( Vi låg ju magsjuka hela familjen i början av mars så det känns ju tråkigt att hon blir sjuk igen. Riktigt dålig är hon också...inatt sov hon mellan oss och hon hade en temp på 39, idag är den tyvärr högre för hon vaknade med 39 grader och man är ju alltid som kallast på morgonen så vi får se vad det slutar på =( Jag har iallafall varit i skolan idag så Matz fick vara hemma. Jag hade en viktig föreläsning och sedan tittade vi på en väldigt intressant obduktionsfilm så det var spännande =) Efter skolan for jag förbi affären och köpte lite saker så att Lia skulle få lite kul nu när hon är sjuk...när jag kom hem bakade vi muffins =) Jag är värdelös på att baka så de ser fina ut men smakar blääää...men här är de iallafall.

Slicka smet:



Snart ska de in i ugnen:


Lia trycker i chokladen:


De är klara och ska dekoreras:


Nu är de helt färdiga:


Titta bäbis-muffinsen vi gjorde:


Nu ska jag packa inför träningen ikväll =)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Natalie<3

hälsa till LiA att hon är världens sötaste prinsessa<3<3

2009-03-31 @ 09:47:30
Postat av: Vita Caroline

det är mitt sjuka barn...men seriöst,jag blir fan sugen att ha ett själv när man ser ditt fina barn,riktigt sugen;)!!

2009-04-01 @ 20:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0