Min unge!

Igår var jag bjuden hem till Carros mamma Monica på middag, väldigt trevligt hade vi! Jag är jätteglad över att jag gick dit =) Vi var fem tjejer som mös på hela kvällen. Lite bilder då:

Gunilla, Sandra och Monica


Monica


Jag och Finaste ;)


Lia är ju rolig hon, för några dagar sen undrade hon över mitt halsband som jag oftast har på mig, det föreställer ett kors med en utkarvning av Jesus på som jag har fått av min pappa och det betyder mycket för mig, hur som helst skulle jag förklara för henne vem Jesus var. Nu har det gått ett par dagar sen jag berättade det för henne så ikväll när jag skulle borsta hennes tänder säger ungen så här:

- Mamma, vad hette den där gubben igen? Hette han Stefan? (Jag höll på skratta ihjäl mig men sa istället)

-Nej han hette Jesus. (Då säger hon sa här)

-Jaha, men jag kan väl få kalla honom för Stefus iallafall.


Hahahaha det var det roligaste =D

Nu kolla film och mysa under täcket.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va kul vi hade igår=) som alltid när su o jag släpper loss.



Lia är så himla gooo. Man skulle vilja spela inn allt på band!!

2009-03-14 @ 22:20:43
Postat av: Bruna Carro

Det va inte meningen att vara anonym.

2009-03-14 @ 22:21:41
URL: http://carolinestrombom.blogg.se/
Postat av: Sara Mälby Gladh

haha, vad rolig hon är! :) Kram

2009-03-15 @ 11:24:21
URL: http://saramg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha ha ha den historien ska jag ha med nästa gång jag föreläser om Tro - Vetenskap! Krama Lia från Morfar! Puss

2009-03-16 @ 09:43:41
Postat av: sandra

Det var riktigt trevligt i fredags måste jag säga! =)

2009-03-17 @ 09:20:43
URL: http://sandraroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0