Lia Gobit =)

När jag ska lägga Lia på kvällarna brukar vi ofta avsluta med att knäpp kort tillsammans, hon frågar ofta om inte vi kan ta kort när vi tittar i spegeln...vi gjorde det här om dagen och de bilderna bjuder jag på:




Igår kände jag mig väldigt uppgiven angående skolan =(
Jag kände inte för att göra någonting i skolväg så istället tog jag med mig Lia och gick till "Bibblan"

Det är väldigt skönt att gå dit tycker jag, vi kan sitta och spela spel eller rita, vi brukar också läsa böcker naturligtvis och oftast avslutar vi med att fika/äta i deras Café(jag måste passa på och hurra för deras priser, goda service och goda mat/bakverk) igår åt jag deras sjukt goda räk och kräft-macka, den är mumma den!!

Lia åt dessa fina plättar, hon tyckte det var super gott!



Idag har jag kämpat med skolan igen...det är verkligen mycket att göra kan jag lova, det går verkligen inte att skjuta upp någonting i en dag ens för då är man ur fas. Känns väldigt drygt faktiskt..men jag kämpar vidare och får pepp från folk ikring mig så det känns skönt! Tack hörni!!

Nu ska jag plugga.

Puss på er =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

PEPP från mig också. Den kursen är bland de tyngsta. Det blir bättre.:) Söta bilder på er. Kram

2009-03-11 @ 20:47:57
URL: http://www.lisanorling.se
Postat av: Sara Mälby Gladh

Söta ni är! :) Puss och Kram akademikern! ;)

2009-03-11 @ 22:20:20
URL: http://saramg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Guu så söta ni är! saknar er så oerhört mkt & kmr inte ens imomrrn heller suuuck*

Men hälsa så mkt till lia pussar&kramar!!!

Älskar er & sköt om er<333

2009-03-12 @ 20:20:31
Postat av: Pappa



Kämpa på vetja, jag hejar på! Puss på er

2009-03-13 @ 15:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0