Klättervägg

I tisdags var jag och hälsa på Carro på jobbet...kul tyckte jag, hon tyckte nog att jag prata ihjäl henne =) men det bjuder jag på!

Jag på Carros jobb:


En rolig och skön stol på Carros jobb:


En "Carro" på Carros jobb:


Efter att hon slutat kom hennes pappa och hämtade oss för då skulle Carro övningsköra och jag fick följa med =) Carro är RIKTIGT duktig på att köra tycker jag =) Du kan allt du gumman ;)

Carro kör:


I onsdags var vi på McDonald´s och Lia klättrade på en klättervägg som fanns där...hon var jättemodig och när hon var ända uppe så hoppa ner..skulle jag aldrig våga iallafall.

Lia:




Vi köpte ett koppel till Mollie igår, halsbandet är svart med nå strassliknande stenar på och själva kopplet är lila och idag fick Lia gå ut en sväng med Mollie innan hon skulle till dagis...gissa om ungen blev glad =)

Mollie:


Lia (stolt matte) och Mollie:



Och Sara fick ju barn nyss så jag slänger in en bild på henne och lille Robin också =)

Sara och Robin:



Nu ska jag hämta mitt vackra barn!!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Bruna Carro

ja jag tycker du ska komma o hälsa på oftare=)Saras robin är så söt. Jag drömde om henne i natt=)

2009-03-27 @ 08:17:38
URL: http://carolinestrombom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0