Mitt 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Fick min gymasiekompetens!!! =)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ger inga löften ;)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, men Sara har inte långt kvar =D

4. Dog någon som stod dig nära?
Nix

5. Vilka länder besökte du?
Tunisien!! Med min underbare far =)

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
JA!

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
1: september för det var min FÖRSTA bröllopsdag =D

8. Vad var din största framgång 2008?
Att gå ut Västerbergs Folkhögskola och kunna lägga gymnasiet bakom mig!

9. Största misstaget?
Jag gör inga fel!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nja...har hållit mig ganska frisk tycker jag

11. Bästa köpet?
Matz 25 års present! (Han fick ett presentkort på att hoppa fallskärm av mig =)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Vette fan...Lia kanske?!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina nära <3

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
"Radiogirl" med Volbeat

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Vet inte riktigt...det har varit mycket upp och ner faktiskt

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Gnällt :)

18. Hur tillbringade du julen?
Alla var hemma hos mig =)

19. Blev du kär i år?
Nej...för det är jag redan =)



20. Hur många one night stands?
INGA!

21. Favoritprogram på TV?
Deperata Husfruar ;)

23. Bästa boken du läste i år?
Kommer inte ihåg faktiskt

24. Största musikaliska upptäckten?
Åter igen VOLBEAT!!!

25. Något du önskade dig och fick?
Ja

26. Något du önskade dig men inte fick?

Ja =(

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Kommer inte ihåg

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja det finns det verkligen

30. Vad fick dig att må bra?
Mina nära

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen

32. Vem saknade du?
Har alla som jag vill ha runt ikring mig faktiskt (lucky me)

33. De bästa nya människorna du träffade?
Malin

34. Mest stolt över?
Att jag fixade matte B...hehe

35. Högsta önskan just nu?
Jo du, det tar jag inte upp här inte! ;P

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: NAtta

Vad var det du önskade dig men inte fick? <3

2009-01-06 @ 22:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0