Riga

Nu är det dags...imorgon far vi till Riga =)
Det ska bli så kul!!!
Idag är jag ledig från skolan och kan istället fokusera på allt som behöver göras tills imorgon.

När Matz kommer hem ska hela familjen åka och bada...känns skönt att vi ska göra något kul med Lia innan vi åker, vi kommer ju inte se henne på två dagar =(

Det gör ont i hjärtat att lämna henne...jag vet ju att hon kommer att ha kul med farmor och farfar sin men ändå...alla mammor där ute vet vad jag pratar om!
Detta dåliga samvete som man lägger på sig själv i tid och otid...oftast helt i onödan...jag menar jag är mamma men jag har också ett liv och det är jävligt viktigt att komma ihåg!

Mamma säger jämt till mig att jag måste göra saker för mig själv ibland för annars orkar man inte..man får ju inte fylla på med ny energi och då kan iallafall jag känna mig stressad och lättirriterd och då är ju inte det bra heller.

Men som mamma kan det vara svårt att se till sig själv, det kan säkert vara lika för pappor, eller mammor som inte känner så, men nu utgår jag ifrån dom jag pratat med och då är det nästan uteslutande mammor som får den här känslan till sig på ett så starkt sätt.

Ja ja skitsamma! Men så känner jag iallafall.
Det var ju inte det här inlägget skulle handla om  men nu blev det så =)
Lägger upp lite bilder på min skönhet innan jag avslutar =)



Jag skriver när jag är tillbaka. Ha det bra så länge.
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Carina

Ha det bara bäst nu och passa på och njut. Lia har det skitbra utan mamma ett par dar. Många kramar Carina

2009-01-30 @ 16:48:39
Postat av: Caroline

carina...dom ska inte njuta,bara supa;)

2009-01-31 @ 00:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0