Men fy fan!!

Fan så trött jag blir!! När vi flyttade in här sa jag till Gavlegårdarna att det nog var mögel i badrummet...dom tog hit en kille och konstaterade att så var inte fallet.

Idag kom plattsättarna och skulle byta ut några trasiga kakelplattor i badrummet och då säger han att det inte ser bra ut...börja mummla något om asbest, mögel och att plattor satt lösa =(
Det var ju ta mej fan det jag sa!!

Så nu ska förmodligen hela badrummet kaklas om!!
Det blir säkert fint och så men hur mycket av de där skiten har vi och framför allt Lia andats in??!!

Dom kan ju glömma att jag kommer betala nån full hyra!
 Det ska dom ha jävligt klart för sig för annars går jag till tidningen eller nått!

Piss och Kramp för nu är jag pissed!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0