Lycka, Kärlek

Jag är sååå himla glad!! Min käre vän Carro har skrivt detta om mig i sin blogg =D
Jag är så glad att jag har henne och kommer aldrig att ta henne för givet för jag vet att såna vänner stöter man inte på lite när och var! Det är ett som är säkert det!!
Det är märkligt hur man kan känna så starkt för en del människor!
Tänk att det finns människor som går igenom livet utan lyxet att ha en sån fin vän!!

Carro har verkligen stöttat mig i allt!
Och om jag har varit inne på fel spår så har hon brytt sig så pass mycket att hon sagt det till mig!
Vi har ju som sagt haft våra duster men jag vet att närhelst jag behöver henne så finns hon där till hundra procent!
 Det är KÄRLEK det!!

Tack för att du finns mitt hjärta!!



Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Bruna Carro.

Nu är det min tur att gråta. O som du vet gör jag det inte särskilt ofta. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. O älskar dig av hela mig=) Stora Kramar=)

2009-01-21 @ 22:03:20
URL: http://carolinestrombom.blogg.se/
Postat av: Vita Caroline

men gulligull....va fan är det här,nåt jävla grinkalas??!!;)

2009-01-24 @ 16:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0