Julhelgen i bilder

Jag orkar inte gå in på en massa detaljer så ni får bilder istället!
Den här julen har Lia lärt sig skriva! Jag är mäkta stolt över henne faktiskt =)



Några dagar före julafton gjorde vi knäck =)



Hon har lärt sig att kolla vindögt! Ha ha ha



I julklapp fick hon ansiktsfärg och jag måla henne som en tiger, jag gjorde det helt på frihand och tycker själv att resultatet blev bra eftersom jag knappt kan göra streckgubbar i vanliga fall =D hehehe



Jag, Peppe, Matz och Carro har renoverat vår nya lägenhet (vi är inte klara än så ni får inte se några färdiga resultat)




Lia ritade sitt första självporträtt den 2/1-09



Tre dagar senare hade hon lärt sig att även rita armar, ben, öron och hår=)



Matz och Lia skulle göra marsipan-grisar...fast Lia gjorde bara häxor =D



Nu har ni blivit lite uppdaterade iallafall =)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Sööt liten tiger du har där hemma=)

åå det ska bli kul att se bilder på lägenheten sen..

kram

2009-01-07 @ 21:11:50
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Bruna Carro.

Va fagra bilder du har på mig. NOT!!!

2009-01-07 @ 23:48:30
URL: http://carolinestrombom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0