Tjo

I måndags börja ju nya kursen. Såhär ser det ut i föreläsningssalen:



Här är två av mina knäppa klassisar, av nån anledning så är min grupp kvar till sist...här sitter de båda knörparna i en tom föreläsningssal efter dagens slut =):



På tisdagen målade jag Lia till en tiger...tycker faktiskt att hon ser läskig ut på riktigt när hon gör den där minen:



Vid lunch på tisdagen gjorde vi en familje-utflykt...till återvinningen!? Man kunde ju tro att det fanns roligare ställen att åka till men faktum är att Lia hade superkul! Hon var alldeles upprymd ungen =) Här ser ni henne kasta porslin, efter varje gång porslinet krossades skrek hon att hon klarade det =)



Ikväll när jag skulle natta Lia kläckte hon ur sig en sån där rolig mening igen...hon sa så här: "Åhh jag älskar dig så mycket mamma, du är min bästa fis!"

Ungar är härliga =)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0