Riga-resan

Nu har jag lite tid över för att uppdatera er! Resan var otroligt rolig!! Båten var den värsta jag har åkt med, allt var mögligt, litet och smutsigt. Personalen var grymt otrevliga....MEN vi hade kul ändå ;P

Vi klev i land efter första natten och vandrade runt lite planlöst sådär..det var mysigt men VÄLDIGT kallt och stackars Peter hade typ inga kläder på sig =( Fy vad jag tyckte synd om honom!!

På båten fanns det inte så mycket att göra..vi gick omkring lite, bada lite och festa massor!! Skratta gjorde vi också i princip non-stop ;) Jag vill gärna göra om denna resa men då vill jag byta ut båten och resemålet..men jag vill behålla resesällskapet =)

Lite bilder då:

Carro, Matz och Peter på bussen dit



Brudarna!!



Carro och jag på första kvällen, påväg för att dinera och dansa ;)



Carro visar att man visst kan gympa trotts den trånga hytten ;P



Peter visar sin bästa sida =)



Matz fnissar ;)



Ja just det! Vi hade ju en reskamrat med oss! Vi fick ju en maskot av min mormor som vi döpte till Börnie, han var med överallt, fullast var han också =D

Börnie på bussen dit:



Börnie på hytt-toaletten:



Börnie på däck och beundrar utsikten:



Börnie dricker grogg:



Börnie dricker vin:



Börnie brevid sin favvo-öl:



Börnie dricker apertif:



Börnie tar ett bloss:



Börnie blev så full så han fick lägga sig brevid Peter:



Så nu har jag uppdaterat!! 

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Sara Mälby Gladh

HAHA- Börnie! Ni ser ut att ha haft trevligt iaf! :) Puss och Kram

2009-02-07 @ 23:03:12
URL: http://saramg.blogg.se/
Postat av: Sara Mälby Gladh

hehe, ja du vet jag har ju inte mycket annat att göra jag. ;)Men det är roligt än så länge iaf! :) Puss!

2009-02-08 @ 09:01:57
URL: http://saramg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0