Jippi

Nu har min rara vän Sara också skaffat en blogg!! Kolla in den vettja ;)

Puss och kram

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Iblad förstår jag mig inte på folk..gick förbi gymet igen och där satt det samma människor som jag alltid ser!
Dom är där både när jag tränar och när jag inte gör det..menar dom på allvar att dom tycker att det är en bra idé att träna flera gånger om dan sex dagar i veckan?

Jag tycker synd om dom faktiskt, jag menar man kan ju inte ha ett roligt liv och trivas med sig själv om man utsätter kroppen för denna fysiska påfrestning hela tiden.

Jag förstår inte varför folk inte känner att dom duger som dom är?! Vad gör det om man har lite isolering...det håller ju en varm på vintern ;) Jag känner också ett behov av att lätta lite på lasten men jag har inte panik över det, och jag tänker inte göra det genom att spendera all min fritid på gymet/badet...jag har ju min underbara familj och mina underbara vänner som jag vill umgås med, sen är det ju skolan som är på heltid och sen så jobbar jag ju lite också.

Visst fan är det viktigt att hålla sig frisk men nu har jag studerat hälsa i snart fem veckor och det som står i dom vetenskapliga artiklarna och böckerna är att hälsa inte enbart är att vara smal och bla bla bla utan det är så mycket mer...man måste se till alla aspekter av en människa och om jag gör det så anser jag att jag själv i allra högsta grad har hälsa!! Förmodligen mer hälsa än dom flesta på gymet!!

Det sköna med detta är att ingen kan argumentera om hurvida jag har rätt eller fel i det jag skriver för det ÄR vetenskapligt bevisat!! Så det så ;P

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: tackar! :D

2009-02-06 @ 13:09:10
URL: http://sarrrra.blogg.se/
Postat av: Sara MG

Kloka kvinna där! ;)

2009-02-06 @ 16:10:46
Postat av: Bruna Carro

Håller med fullt o friskt!! Fuck them=)

2009-02-06 @ 22:22:53
URL: http://carolinestrombom.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag har utmanat dig på min blogg..

Kram

2009-02-07 @ 13:03:23
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Li

Hälsa är ett välbefinnade inifrån och ut... Man behöver inte hänga på gymmet 6 dagar i veckan men en sund kropp minskar risken för sjukdomar och leder till en långt och friskt liv.

2009-02-09 @ 17:53:49
URL: http://skarpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0