Helgen

Har inte varit så duktig på att uppdatera mig, men här kommer helgen iallafall.

Alla hjärtansdag blev ju inte så där som man hade tänkt sig men den blev bra ändå =)

Matz jobbade ju natt men vi hade lite mys på dagen istället. Vi gick ner på stan och kikade runt, jag köpte en MASSA smink så jag blev riktigt nöjd =) Sedan gick vi och åt på Roma, maten var svingod och det var riktigt trevlig personal så dit går vi fler gånger.

Matz köpte choklad-hjärtan till mig =) Han är så söt min man =)



På kvällen gick jag på födelsedagsfest hemma hos Millan. Jag hade hur trevligt som helst, men jag och Carro var så danssugna så vid ett tiden gick vi på heartbreak och dansa loss lite ;) Kul var det iallafall.

Carro:


Födelsedagsbarnet:


Jag:


Jag: (ser ju måttligt road ut?...ser ju nästan lite efterbliven ut till och med ;P)


Carro (hon sjunger och är mitt i en hög ton ;P)


På söndagen var det Lia som hade något stort på agendan, hon skulle på sitt första barnkalas =) Hennes vän Aviva hade fyllt tre och Lia var bjuden till hennes kalas =) Det var jättetrevligt att vara där, god tårta,goda kakor och trevligt sällskap.

Tårtätning:


Födelsedagsbarnet:


Lek i Avivas rum:


Fiskdamm:



Lia var hur som helst väldigt nöjd efter gårdagen =) Nu ska jag gå och äta tacos som blev kvar från igår.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Millan

Det var trevligt att du kom. Hoppas drinkarna gjorde susen. :D

2009-02-17 @ 14:49:31
Postat av: ..:Sarah:..

haha men Zandra.. den där som är så bra ;)

2009-02-17 @ 15:52:08
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Bruna Carro

Ja vi har nog roligt jämt tror jag=)=) Tog bilden i lördags hos millan. Puss puss du är SKIT DUKTIG. Kom ihåg det!!

2009-02-17 @ 21:07:27
URL: http://carolinestrombom.blogg.se/
Postat av: Sara Mälby Gladh

Hejje! Nämen jag har inte hört att du har ringt igår! :( Får ringa dig sen! :) Puss och Kram

2009-02-18 @ 15:40:35
URL: http://saramg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0