Helg

Nu är det helg och Lia är mycket bättre. Hon har fortfarande feber men är bra mycket piggare tack och lov =) 
Imorgon ska Lia sova hos sin mormor för Matz och jag sak jobba natt, jag känner att jag behöver lite extra pengar nu när man har CSN..för jag vet då fan ingen som blivit rik på CSN ;P

Nu ska jag kolla på film med Lia och sedan är det hopp i säng för henne och plugg för mig. Har varit och hämtat ut en bok jag beställt idag till det ringa priset av 669:-  =(



Trevlig helg på er =)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Nea

haha, rolig rubrik va ? :P

Hur går det med pluggandet? Bättre än västerberg va? ;)

Ska vi ta en fika någon dag? Slutar jobba 16.30 varje dag. Om du finner nån lucka i allt pluggande och mammarollen så är det ju bara att slå en pling! Kram

2009-02-21 @ 19:00:09
URL: http://linneagibbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0