Påskfirande och ekorre

I onsdags gjorde vi iordning påskriset och det blev så fint så =)



Min rabatt har blivit större:


Igår gjorde jag Lia till en påskkärring innan vi gick till dagis och hon var så exhalterad!


Idag drog Natta, jag , Lia och Matz till Hemlingby och grilla korv och greja, när vi kom fram upptäckte vi att platsen hade blivit förvandlad till en sjö...men det gick bra ändå =)


Lite kort:




Lia vid vattnet:


Lias korv:


Sedan fick vi lite besök av en väldigt tam ekorre =)
Matz gav den korv och den kom så himla nära, ibland var den bara en halvmeter ifrån oss alltså. Vi sjöng för den också...Matz, jag och Lia sjöng "ekorrn satt i granen" för fulla muggar =):


Lia och ekorren:


Ekorren i trädet:


Lia tappade sin korv på marken och då kom ekorren och snodde den snabbt som ögat och satt sig i ett träd, vi skratta som fan för jag har aldrig sett något roligare än en ekorre som mumsar på en hel grillkorv förr =D ha ha ha (vet inte om det syns så bra på bilden, men nog fan mumsar han på en vurre alltid):


Sedan packade vi ihop och gick till "storskogen"
Lia tyckte att det var riktigt kul...och det tyckte tydligen Matz också he he he:



Köra tåg:


Bästa dagen!!!! Imorgon bär det av till dalarna för att fira påsk hos svärisarna, det ska bli mysigt =)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Vita Caroline

fina bilder...kul att jag fick följa med;)

2009-04-11 @ 01:03:15
Postat av: Idaho

mysigt!!

2009-04-15 @ 23:14:14
URL: http://iiddaaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0