Utrikes!!

Japp det är precis vad jag ska!!! =) Nästa vecka far jag och pappa utomlands!! Vi vet inte vart vi ska än...men jag slår vad om att det blir spektakulärt!! ;) Det står mellen: tunisien, italien, spanien och grekland...oj oj oj vilka bekymmer man har ;)

Jag har sett fram emot den här resan länge nu! Han försöker göra så att han tar en av sina döttrar (vi är tre syrror) varje år och drar utomlands med...han står för själva resan (jag älskar min pappa) och vi står för fickpengarna =)

(Det är jag som står för fiolerna Piper)

Nej men hej med er för nu ska jag ha kalas igen, idag kommer nämligen svärföräldrarna.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha näe det är jag som står för fiolerna piper;)!!/Syster carro

2008-09-18 @ 01:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0