Sammanfattning

Här kommer en sammanfattning av veckan som gått!

I måndags tog mamma, jag och Lia en promenad till Ica Maxi, på vägen hem stannade vi till i lekparken för att leka en stund och där träffade vi även på den här filuren.



På tisdagen gick Lia och jag ner på stan och väl där gick vi in på BR och fann till Lias förtjusningen ett Lejonkungen-spel, efter några försök så klarade hon spelet ganska bra =) Bilden blev ganska suddig för ungen var så exhalterad att hon inte kunde stå still utan hoppade hela tiden =)




På onsdagen, tror jag det var, så gick mamma, jag och Lia ner på stan. När vi var på söder kom mamma på att Lia aldrig hade varit inne på en ZOO butik för så vi traskade in. Lia ropade på oss när hon fick se två fiskar pussas (jag tror att dom slogs eller nåt, men det säger man inte gärna till Lia när hon tror att dom pussas) Jag fick det på bild iallafall =)




Jag fyllde ju år förra helgen och idag kom svärmor, svärfar, Matz syrra Anette och hennes karl Sven. Jag fick en blomma, ett badlakan och en peng av svärmor och svärfar och av Nettan och Sven fick jag den här ljusstaken eller vad man ska kalla det... det passar bra nu i höstmörkret =)




Nu tror jag att jag har fått med vad som hänt den här veckan =)

Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Maria

ooo va gullit det där med fiskarna..hon e allt för söööt Lia..

kramiz

2008-09-14 @ 21:42:01
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

MYS!!

och gu vilka roliga fiskar..

2008-09-15 @ 23:21:26
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

nämen oooh va spännande!!

önskar dig all lycka till=)

2008-09-15 @ 23:38:12
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0