Högskolan..here I come...again =)

NU har dom äntligen öppnat web-anmälan så att man kan söka till våren igen!! Har längtat efter denna dag! Och nu är den här =) =) =) Hoppas att det går vägen den här gången...annars söker jag igen...jag är ju ung så jag har tid på mig. Jag har ju hela tiden sagt att mitt mål är att vara färdigutbildad när jag är 35 och det är ju faktiskt elva år kvar dit...oj vad jag kände mig ung nu =) Ja ja...men jag mår hur som helst så jävla bra just nu så det är inte klokt!! Livet leker och allt annat klaffar ganska bra =)

Nu ska jag kolla Scrubs (i vanliga falla skulle jag ha tittat på Sex and the city men dom har ju tagit bort det nu =( dom jävlarna!) Men hur som helst så puss och kram =D

JIPPI!!!!!



Kommentarer
Postat av: Starlet

Hej nya facebookvän! :) Ja Tomas är min brorsa och han är 84. Känner du honom? ;)



KRAAAM!

2008-09-16 @ 00:17:13
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: Starlet

Haha, mm världen är liten. :) Kraaam

2008-09-16 @ 13:01:38
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0