Helgen =)


Helgen har vi spenderat i Stockholm som sagt, farfar fyllde ju 70. Det var så jävla skönt att komma ifrån Gävle!! Vi har till och med planer på att flytta dit =)

Här är vi på väg till Stockholm:





Vi hade iallafall jätte trevligt och alla var så glada, Lia trivdes som fisken i vattnet eftersom hon stod i centrum hela tiden då hon var ända barnet. Dagen efter följde Matz och jag med min farbror i hans båt och åkte och fiska, farmor och farfar var barnvakt, vi fick lite fisk iallafall men dom slängde vi i. Lia hade iallafall fått farmor och farfar att skratta hela tiden medan vi var och fiska så det var ju skönt att det gick bra...men det går ju alltid bra med henne =)

Här är farmor och farfar (bilderna blev inte så bra men va fan):


Lia är ju hund hela tiden nu så här kommer några bilder på min nya "hund" =) :



Vi tog faktiskt tåget till Stockholm, kändes mycket skönare så för dels är bilen lite krasslig och sen är det ju miljövänligare och roligare också =) När vi skulle hem igen så tog vi bussen och det var super mysigt, fast vi var lite trötta och alla somnade...efter en stund blev jag tvungen att väcka Matz för Lia låg och sov på tjejen som satt brevid henne och hon såg inte så road ut =)

Titta hon sover =)




Men ja just ja!! Vi hade ju kräftskiva i fredags och det var så jävla roligt!!!! Tack Carro, Patrik och Peppe för en kanonkväll!! Matz och jag hade svin kul =) Puss på er =)


Bilden är på Carro och Peppe...visst blev han snygg i sin "egengjorda" outfit ?!! Ha ha ha





PUSS OCH KRAM!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhmmm...mm hemskt snygg;)!/systeryster

2008-09-02 @ 10:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0