Suveränt!

Idag gjorde Matz och jag en riktigt "fin" lunch...Matz är kanon på att göra en speciell kycklingrätt...Han fyller kycklingen med paprika, citron, vitlök och citrongräs sen penslar han över en marinad gjord på soja, olivolja, kryddor och smör...till kycklingen gör han en supergod sallad med en lime och honungssås till och det är så FÖRBANNAT GOTT!!! Herregud vad smaskigt det är! Jag hjälpte också till, jag gjorde en sås på creme fresh (eller hur det stavas), honung, lime, salt, peppar och mango&annanas sweetchili sås, jag gjorde också klyftpotatis med olivolja, balsamvinäger och salt&peppar...jag kan lova att det var SJUKT gott!! Jag kan lova att jag lätt åt den godaste maten av alla svenska hushåll idag! =D




Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Carina

Det där ser ju sjukt gott ut. Nästan så jag blev hungrig igen. Fast jag nyss ätit panerad fisk och hemlagad potatismos. Zandra min vän, är du ledig något nästa vecka? Lucas har höstlov och jag tänkte vi kanske kunde träffas. Fika eller nåt? Lek i boulognern? Kram Carina

2008-10-21 @ 18:46:26
Postat av: Carina

Du kan maila mig om du har lust.

[email protected]

2008-10-21 @ 18:48:27
Postat av: Caroline

men gud va söt Carina är då:),diggar ju henne jag:)! men ja visst fan såg det gott ut men det lät ju lite snuskigt.....bara massa frukt och snusk som smaksättning....tacka vet jag grillkrydda;)! puss och kram vi syns den 24 december:D.

2008-10-21 @ 22:34:35
Postat av: Nataliee

shieet de ser jäävligt gott ut!!! har nyss käkat frukost men blev hungrig nu som fan när jag såg de dära bilderna xD

2008-10-22 @ 08:56:22
Postat av: Maria

ser så himla gott ut...

mmmm..=)

2008-10-22 @ 21:56:23
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

GOTT!!

jäklar va gott!!





ja helt perfekta ju!

lite nervöst är de ju att köpa jenas för en tusenlapp över nätet. men dom hade ju vart lätta att sälja om annat. hehe..



KRAM

2008-10-23 @ 11:06:41
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0