hmmm...

Igår gick jag och Lia ut till "Alderholmsbron" för att kolla när Matz och Raid fiska....det var tjockt med abborrar där! Dom fick hur mycket som helst och Matz tog hem dom femton största =) Senare på kvällen fick jag provsmaka och det var skitgott! =)





Idag var det maskerad på dagis och Lia ville vara en prinsessa så det fick hon väl =)





Men som ni ser så var hon lite trött sådär tidigt på morgonen =)





Efter dagis följde Trude och hennes mamma med oss hem och det var såååå himla trevligt =) Ungarna lekte och hade skoj...men Lia blev så ledsen när Trude skulle gå så jag trodde hjärtat skulle brista på mig =(







Här är några bara på Trude-sötnos =)






Nu ska jag göra iordning middagen =)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Carina

Du har världens sötaste prinsessa. Sorry, NI har världens sötaste prinsessa. Kram Carina

2008-10-30 @ 17:18:04
Postat av: ..:Sarah:..

Tror de gick kanon de där=)

2008-10-30 @ 18:36:21
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Bruna Carro.

Va fin hon blev i jackan=)



Absolut den den finaste prinsessa.

2008-10-30 @ 20:39:04
Postat av: Natalie

Guu så gullig hon är, min lilla prinsessa :D<3

2008-11-03 @ 17:33:41
Postat av: mannen

han jag fiskade stavar sitt namn RAED och inte RAID! Skilnad på lika.... hahaha

2008-11-05 @ 18:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0