Carina!

Idag har jag träffat min sötnos Carina!! =) Vi har inte setts sen skolavslutningen men nu blev det av! Det var så roligt att träffa henne...hade gärna velat träffas längre men Lia var inte så samarbetsvillig så efter några timmar fick det vara nog...fast vi hade en jätte trevligt stund tillsammans men det är ju alltid mycket svårare att umgås och snacka när barnen är med så nästa gång får vi ses själva! Eller vad säger du ;) Och jag mitt pucko glömde ta kort =( Men det glömmer jag inte nästa gång!
Ikväll ska jag på bio med Carro och det ska bli superkul! Nästa gång blir det du och jag Sara! =)


Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Absolut! Hoppas ni hade det trevligt! :) Kram

2008-10-30 @ 10:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0