Blogg..

Fick ganska nyligen reda på att en person i min närhet har bloggat tidigare. Jag visste att personen hade haft en blogg men visste inte vad den hette eller om den fanns kvar. Det är ett år sedan personen skrev men det var ganska intressant att läsa ändå! Jag fick reda på en hel del grejer som jag inte visste...känndes nästan som om jag satt och tjyvläste en dagbok, men bloggen är absolut inte anonym och den finns ju kvar...men ändå! Personen hade lämnat ut ganska mycket om sig själv och det var ganska jobbigt! Jobbigt att också få veta att man inte har haft något större inflytande på personen under tiden personen mått dåligt....vet inte hur jag ska känna faktiskt...synd att man inte når fram alla gånger tycker jag....


Detta blev ett ganska personligt inlägg men det är ju bara folk jag känner som läser detta så det skiter jag i!!


Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Natta

håller med dig!<3 :'(

2008-11-16 @ 22:53:09
Postat av: Caroline

haha har ni hittat min gamla blogg??

2008-11-17 @ 00:03:32
Postat av: ..:Sarah:..

man måste tänka noga innan man skriver..

för djupt får de inte bli..!



och för mig känns de bra de här.. absolut!

de är rätt och de är de bästa för oss.



KRAM SÖTA

2008-11-17 @ 17:37:52
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0