Åh så kul

Idag har jag, Lia, Sara och Oliver varit på "Fjärran Höjder" och badat hela dagen =)
Det var verkligen jättemysigt!! Det var såååå länge sedan som vi träffades så nu var det verkligen dags!
Saras mage hade blivit så stor =) (Om jag glömt att säga det så är hon gravid i vecka 22 )

Lia och Oliver åkte vattenrutchkanan större delen av visstelsen skull jag tro...men gud så roligt dom har haft!
Självklart så ville dom inte skiljas utan dom ville följa med varandra hem men det får bli en annan dag!
Och detta ska vi absolut göra om! Eller hur stumpan?! Nästa gång kanske Matz och Mattias kan följa med också...det är ju så trevligt när vi alla är samlade.... Hur som helst så togs det tyvärr inga bilder så jag bjuder på två gamla =)





Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

oj..gud va roligt...=)hade ingen aning om det..

hälsa..

kram kram

2008-11-02 @ 20:12:35
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Sara

Vi hade verkligen jätteroligt! :) Tycker absolut att vi ska göra om det, snart! Oliver har tjatat om Lia... haha :) Kram på er!

2008-11-03 @ 20:06:19
Postat av: ..:Sarah:..

Söta barn=)

2008-11-04 @ 10:30:33
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Caroline

dom är ju så söta så man bara dör...

2008-11-05 @ 17:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0