Tråkdag!

Idag är det ingen rolig dag..det började med att Lia väckte mig oförskämt tidigt nämligen klockan 04.00. Det har faktiskt ALDRIG hänt tidigare så jag tänkte att nu är det nåt fel som är trasigt, jag gick in och la henne igen och hon somna om bara för att 5 timmar senare komma in till mig gråtandes och vill kräkas! Så det har vi fortsatt med hela morgonen....hon spyr och har feber stackarn! Det ätr jobbigt att se sitt barn sjuk....nu ska hon få lite kokt ägg som hon tycker så mycket om sen tänkte jag att vi skulle titta på Pippi Långstrump och mysa!

Puss och kram


Titta på henne...hon ligger i vår säng....lilla sjukbarnet med sin kanin och sin "snuttis" (hon är en tumsugare min unge)

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

sötaste lilla gobit!!

hoppas hon blir frisk snabbt..



KRAM

2008-06-25 @ 17:12:58
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Carina

Stackars lilla söta Lia. Det var bara för att hon var tvungen att städa sitt rum ju....

Hoppas hon kryar på sig snart. Kram Carina

2008-06-25 @ 18:38:40
Postat av: Sara Mälby Gladh

Men lill snuttan då... pussa och krama henne från oss!! 4 på morgonen, mmm tänk dig att ha det så oftare :).



KRAM/Sara

2008-06-26 @ 00:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0