Sex and the city...Weeeiii!!!

Jag ska gå på bio! Vet inte när riktigt men jag vet med vem...=)
Min bästaste bäste vän Sara och jag ska gå på bio och se sex and the city har vi sagt...hennes man ska också med men min man ville inte följa med...han tycker att sex and the city är såååå dåååligt (han har ju fel!!) så då sa jag till Sara att jag väl kan få sitta mellan henne och Mattias och det skulle jag få ;) härligt tänkte jag. Då kommer Matz härom dagen och säger att han vill följa med...jag har vetat hela tiden att han egentligen gillar programmet men han ska vara lite stenåldersman ibland han (sorry älskling du vet att jag älskar dig min macho-karl ;) ) Så nu ska jag bara bestämma en tid och dag med Sara och sen ska vi se filmen!!! Weeeiiii Det ska bli superkul! Frässten om det är någon som sett den redan kan ni väl skriva vad ni tyckte!?

Puss och kram

P.S Mina nya badkläder har kommit så jag ska åka och hämta dom snart...spännande.

Kommentarer
Postat av: Sara Mälby Gladh

Jag vill gå typ nu!! ;)

2008-06-26 @ 21:52:30
Postat av: Sara Mälby Gladh

Du är mina bästaste bästa vän med!!! Puss och Kram och Godnatt!

2008-06-27 @ 00:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0