Lördagen

Lördagen spenderade vi som sagt med svärföräldrarna och Matz syster Nettan och hennes karl Sven, Svens mamma var också med.Det var ganska trevligt, vi fikade och jag och Lia gick ner till vattnet för att bada fötterna men det slutade med att hon badade med kläderna på =) jag hade ju såklart ombyte med mig annars hade hon ju aldrig fått bada. Hon tyckte det var skitkul iallafall! Sedan åkte vi och handla och när vi kom hem ringde dom från Björkegrenska och undrade om jag kunde jobba natt, jag sa ja. Jag har aldrig jobbat natt för så jag ringde till Sarah och hon förklarade att jag bara skulle sitta och vaka hos en pensionär och att jag inte skulle göra så mycket annat än att finnas till för henne och sköta om henne. Natten rulla på och det gick väl ganska bra men när klockan närmade sig fem höll jag på att dö...har sällan känt mig såååå trött..det var hemskt faktiskt men som tur var höl det i9nte i sig så länge...klockan sex var jag pigg igen! Måste säga att jag tycker att mitt jobb är otroligt kul...trots vissa tråkigheter. Mamma hörde av sig under natten och berättade att Lia hade magsjuka =( det känndes så hemskt att inte vara där för henne...men men Matz hämta henne på morgonen och hon hade nästan 40 grader (hon brukar sällan ha över 39) så nu har vi verkligen fått pyssla om henne!

Här kommer några bilder från igår:


Svärfar&Svärmor

På första bilden: Nettan På andra bilden: Sven På tredje bilden: Svens mamma och Matz

Goood tårta och jag efter jobbet

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan gosse vad fuuuul du är ibland!!/den bästa syrran

2008-06-22 @ 21:16:18
Postat av: Carina

Hej igen Zandra. Tack för inlägget till mig. Det värmde ska du veta. Jag är inte inne på internet varje dag så det tar ett tag innan jag kopplar. Annars är allt bara bra här i Forsbacka. Jag är fortfarande lyxhustru och bara glassar omkring.

Många kramar hörs snart. Carina

2008-06-23 @ 12:39:56
Postat av: Johnny

Hejsan! Nu hitta jag hit! Vilka fina bilder på Lia!

Å till mitt försvar vill jag bara säga att jag gärna firar något tillsammans med mina barn, men kanske betyder "stor-helgerna" inte såå mkt...



Puss på dig! ;)



Pappa

2008-06-24 @ 10:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0